TÉMA: Plán činností prostředí školy
Ať chceme či nechceme… prostředí, které nás obklopuje, má vliv na naši náladu, chování, pracovní výkonnost, motivaci. Společné prostory ve škole a prostředí kolem školy ukazují, zda a jak na nich dětem a zaměstnancům školy záleží. Když si školu zkrášlíme podle našich představ, budeme do ní chodit raději.
I v covidovém období se nám podařilo uspořádat již 2. schůzku v tomto školním roce. Zúčastnilo se 20 členů a opět byla veselá atmosféra.
Získali jsme 1.místo v soutěži KRÁSY PODZIMNÍHO LESA.
V rámci tématu Prostředí školy jsme se přihlásili do této soutěže, která byla vyhlášena v rámci projektu MAP rozvoje vzdělávání v ORP Pardubice.
Průvodci světem energie byli dětem skřítci Eneři- Watík, Joulinka a jejich kamarádi.
Děti se dozvěděly, jak se vyrábí elektřina z obnovitelných zdrojů, jak se dá k výrobě elektřiny využít síla vody, větru, slunce, ale také biomasy a geotermální energie. Navštívily strojovnu elektrárny, interaktivní exponáty, laboratoř s pokusy i virtuální realitu. Nakonec se vyřádily v dětském koutku.
Prima exkurze, kde se děti plno věcí přiučily a užily si spoustu legrace.
Získali jsme 1. místo v soutěži Ekoosvěty MÁME RÁDI ZVÍŘATA A STROMY