Po důkladném seznámení s tématem, jsme začali v loňském školním roce s Analýzou tématu Vody. Téma se nám zdálo složitější, proto jsme pokračovali důkladně i začátkem letošního školního roku, aby byly zapojeny i nové děti.
Klíčové otázky z pracovních listů jsme si rozdělili mezi Ekotým a ostatní třídy. Nezapojily se pouze nejmladší 2-3 leté děti. S Analýzou nám hodně pomáhal i pan školník a provozní zaměstnanci.
Každou otázku jsme podrobně zpracovali, vyhodnotili odpovídajícím smajlíkem a děti nakreslily obrázek. Zkontrolovali jsme například všechny baterie a splachovadla v MŠ, jestli nekapou nebo neprotékají. S výsledkem byly děti spokojeny.
Ale zjistili jsme, že nevyužíváme dešťovou vodu, že máme starý vodoměr, na kterém nejsou vidět zřetelně čísla a baterie v MŠ nemají perlátory. Děti hned napadalo plno nápadů na zlepšení, které využijeme v Plánu činností.
Z výsledků Analýzy vytvořil dětský Ekotým plakát, který jsme vyvěsili na naší Ekonástěnce. Všichni v naší školce se tak seznámí s tím, jak Analýza tématu Voda dopadla.
Fotogalerie :
Fotogalerie :